Bezpłatna dostawa od 100 zł lub 4,90 zł do paczkomatów InPost | -> więcej informacji ...

Zdrowa Subskrypcja

Jak działa Zdrowa Subskrypcja

Otrzymuj zdrowe produkty ze sklepu pestkazdrowia.pl automatycznie. Wrzucisz do koszyka swoje ulubione produkty, wybierzesz częstotliwość z jaką mają być dostarczane, podepniesz kartę płatniczą i gotowe.

Zdrowe Subskrypcje są automatycznie odnawiane zgodnie z wybranym interwałem dostawy. Produkty zostaną automatycznie dostarczone przez Sklep PestaZdrowia  po każdym udanym odnowieniu.
Na przykład, jeśli rozpocząłeś miesięczną subskrypcję, system automatycznie obciąży Twoją  kartę płatniczą (debetową / kredytową) co miesiąc, i otrzymasz produkty na wyciągnięcie ręki każdego miesiąc, bez konieczności samodzielnego składania zamówienia !

Czy mogę wstrzymać lub anulować subskrypcję?

Tak oczywiście. Możesz wstrzymać lub anulować subskrypcję w dowolnym momencie w na swoim koncie klienta, jak widać na poniższym zrzucie ekranu. Jedyny moment, w którym subskrypcja nie może być Anulowane ma miejsce, gdy rozpocząłeś subskrypcję, która wymaga określonej liczby płatności zanim będzie można ją anulować.
Dostęp do portalu klienta można uzyskać za pośrednictwem magicznego linku, który otrzymałeś w wiadomości e-mail , który został wysłany do Ciebie, gdy złożyłeś pierwsze zamówienie subskrypcji w Sklepie PestkaZdrowia. Można Uzyskaj dostęp do swoich subskrypcji również wtedy, gdy utworzysz konto w swoim sklepie.

Jak mogę pominąć lub zmienić termin obciążenia?

Możesz pominąć lub zmienić termin opłaty w portalu klienta. Każda zaplanowana dostawa obok niego będzie znajdował się przycisk Pomiń płatność, którego możesz użyć, aby pominąć opłatę. Możesz zmienić termin obciążenia, klikając przycisk Zmień termin obok przycisku termin dostawy.

Czy mogę dodawać produkty do mojej subskrypcji?

Oczywiście. Możesz dodawać produkty do swojej subskrypcji w portalu klienta. Wystarczy kliknąć na przycisku Edytuj na karcie produktów i edytować, usuwać lub dodawać produkty do swojego subskrypcja.

Co się stanie, jeśli płatność nie może zostać przetworzona?

Jeśli nie można odnowić subskrypcji, ponieważ nie można przetworzyć płatności, zrobisz to -> Otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem, w którym możesz bezpiecznie zaktualizować metodę płatności.