Polityka wysyłki
PŁATNOŚCI I DOSTAWA
ZAPŁATA
- Sprzedawca przewiduje następujące sposoby płatności:
- przelew bankowy
- płatność przez system Przelewy24.pl
- płatność przez system PayPal
- Klient powinien oznaczyć wybrany sposób płatności w formularzu zamówienia.
- Koszt płatności uzależniony jest od wybranego sposobu płatności. Klient jest zawiadamiany o koszcie płatności danego Towaru przed złożeniem zamówienia, zgodnie z §3. Nadto, informacje o aktualnych stawkach dostępne są także przez cały czas na witrynie Sklepu.
- Niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży Towaru, Sprzedawca wystawia i doręcza Klientowi odpowiednią fakturę VAT.
- W przypadku wyrażenia przez Klienta akceptacji na przesyłanie faktur w formie elektronicznej, faktura doręczana jest Klientowi pocztą elektroniczną (na adres podany w Koncie) w formacie .pdf. Natomiast w braku takiej akceptacji, Sprzedawca doręczy fakturę w formie „tradycyjnej” wraz z towarem lub odrębną przesyłką pocztową.
- W przypadku płatności ”za pobraniem”, zapłata powinna być dokonana z chwilą dostawy Towarów, a w przypadku pozostałych form płatności – przed dostawą Towarów.
- Przelewów należy dokonywać na rachunek bankowy Sprzedawcy podany po złożeniu zamówienia.
DOSTAWA
- Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia Klienta niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży Towarów objętych zamówieniem (w przypadku płatności „za pobraniem”) lub niezwłocznie po uznaniu zapłaty za Towary na swym rachunku bankowym (w przypadku pozostałych sposobów płatności).
- Sposób dostawy oraz adres, pod którym dostawa będzie dokonana, powinny być określone przez Klienta w formularzu zamówienia.
- Możliwe sposoby dostawy to:
- w przypadku przesyłek krajowych (do miejsca dostawy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej):
- przesyłki Poczty Polskiej,
- przesyłki kurierskie,
- odbiór w paczkomacie Inpost,
- odbiór z magazynu Sprzedawcy pod adresem
ul. Wyzwolenia 81; 43-365 Wilkowice
- w przypadku przesyłek zagranicznych – dostawa za pośrednictwem:
- przesyłki kurierskie DHL
- przesyłki kurierskie GLS,
- w przypadku przesyłek krajowych (do miejsca dostawy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej):
- Koszt dostawy uzależniony jest od: wybranego sposobu dostawy, wagi przesyłki, miejsca dostawy (w kraju lub za granicą), wybranego sposobu płatności (przy płatności za pobraniem koszt dostawy jest wyższy) Klient jest zawiadamiany o koszcie dostawy danego Towaru przed złożeniem zamówienia, zgodnie z §3. Nadto, informacje o aktualnych stawkach dostępne są także przez cały czas na witrynie Sklepu.
- Czas realizacji zamówienia jest sumą czasu przekazania przesyłki dostawcy i czasu dostawy przesyłki przez dostawcę. Sprzedawca zobowiązuje się, że przekaże Towary dostawcy w terminie określonym przy ich opisie, zamieszczonym w Sklepie. Czas, w którym Towary wydane zostaną Klientowi przez dostawcę, uzależniony jest natomiast od wybranego sposobu dostawy – i wynosi:
LP Sposób dostawy Czas dostawy przez dostawcę 1. Przesyłka na terytorium Polski do 2 Dni Roboczych 2. Przesyłka na terytorium Unii Europejskiej do 5 Dni Roboczych - W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w terminie określonym w ust. 5 powyżej, Sprzedawca może poinformować o tym Klienta pocztą elektroniczną, na adres podany przy rejestracji Konta (ew. adres zaktualizowany) i zwrócić Klientowi całą otrzymaną sumę pieniężną – chyba, że Klient wyrazi zgodę na przedłużenie czasu otrzymania Towaru. Dotyczy to w szczególności Towarów wymagających dostosowania do indywidualnych potrzeb konkretnego Klienta.
- Klienci proszeni są o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera, a przypadku stwierdzenia, iż jest ona uszkodzona lub wybrakowana – o odmowę odbioru i podpisanie odpowiedniego protokołu. Dla uniknięcia wątpliwości, Sprzedawca oświadcza, że wykonanie wspomnianych czynności nie stanowi obowiązku Klienta.
